Zapisz się do wykazu osób uprawnionych
Usługa umożliwia pracownikom organów administracji złożenie wniosku o wpis do wykazu osób uprawnionych do wprowadzania danych i informacji do CEEB.
e-Usługa polega na przeprowadzniu przez proces wypełnienia i wysłania formularza wniosku o wpis do wykazu osób uprawnionych dla Urzędnika. Po zalogowaniu do Systemu ZONE, będziesz mógł przystąpić do wypełniania wniosku.
Wniosek o wpis do wykazu osób uprawnionych składa Urzędnik - osoba posiadająca uprawnienia do składania wniosków w imieniu wszystkich upoważnionych osób z danej instytucji.
W procesie logowania do Systemu ZONE potrzebny będzie adres e-mail i hasło dla konta założonego Systemie.
Do wypełnienia wniosku przygotuj numer legitymacji służbowej lub upoważnienia.
Usługa złożenia wniosku jest bezpłatna.
Czynności wykonywane w Systemie ZONE zajmą Ci od kilku do kilkunastu minut.
Osobami uprawnionymi do wprowadzania danych do CEEB są osoby, które uzyskały wpis do wykazu osób uprawnionych, które zostały wskazane w art. 27b ust. 1 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wsparciu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz.U.2022.438 t.j.).