Przejdź do treści

Zamów inwentaryzację

Zamów inwentaryzację
budynku

e-Usługa dla Obywatela

Zamów inwentaryzację

Inwentaryzację może zamówić właściciel lub zarządca budynku.

Ikona

Kliknij, aby wypełnić zamówienie inwentaryzacji.

FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zamiawiania inwentaryzacji budynku

Po wybraniu przycisku [Wyślij wniosek] zostaniesz poproszony o zalogowanie do Systemu ZONE. Następnie zostaniesz przekierowany do wypełnienia formularza zamówienia inwentaryzacji.

Każdy właściciel lub zarządca budynku, który przejdzie proces zalogowania w Systemie ZONE, może złożyć zamówienie inwentaryzacji w Systemie ZONE.

W procesie logowania do Systemu ZONE będą potrzebne Twoje dane wymagane do logowania za pomocą login.gov.pl (w zależności od wybranego sposobu logowania: Profil Zaufany, e-dowód lub Bankowość Elektroniczna). 

Usługa złożenia zamówienia inwentaryzacji jest bezpłatna. 

Czynności wykonywane w Systemie ZONE zajmą Ci od kilku do kilkunastu minut.

Jak dostać się do usługi?

Pierwsze kroki

Ikona

W oknie logowania przejdź do logowania z wykorzystaniem Krajowego Węzła identyfikacji elektronicznej klikając [login.gov.pl]

Ikona

Z menu głównego wybierz [Inwentaryzacja budynku], a następnie [Zamówienia]. Wybierając przycisk [+Nowe] rozpoczniesz dodawanie wniosku.