„CEEB – pytania i odpowiedzi” – wyjaśniamy wątpliwości
W cyklu postów „CEEB - pytania i odpowiedzi”, systematycznie przedstawiamy i wyjaśniamy różne zagadnienia dotyczące Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. Posty publikujemy na profilach naszego urzędu w mediach społecznościowych. W związku z ukazaniem się 20. wydania, przedstawiamy podsumowanie całego cyklu od początku.
W cyklu „CEEB – pytania i odpowiedzi” odpowiadamy na najczęściej powtarzające się pytania, zadawane na infolinii CEEB i które spływają na naszą skrzynkę pomoc.zone@gunb.gov.pl. Dotyczą one bazy i jej funkcjonalności, a także deklaracji czy inwentaryzacji budynków w CEEB. Pytania wraz z odpowiedziami można znaleźć w każdy czwartek na profilach GUNB na portalach:
Baza wiedzy o CEEB
Pytania i odpowiedzi publikujemy również w naszej bazie wiedzy o CEEB, którą na bieżąco aktualizujemy. Dla ułatwienia korzystania z bazy, pytania podzielone są tematycznie. Przykładowe kategorie tematów:
- inwentaryzacja,
- zgłoszenie „kopciucha”,
- terminy czy jak wypełnić deklarację.
Dodatkowo pytania zostały podzielone również według grup odbiorców np. właściciel/zarządca, gmina, lokalny administrator systemu.
20 najczęściej zadawanych pytań
Poniżej prezentujemy podsumowanie cyklu od początku, czyli 20 najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami.