Funkcjonalność systemu CEEB — charakterystyka i zastosowanie
CEEB składa się z bardzo wielu funkcjonalności. Mogą z nich korzystać zarówno właściciele i zarządcy budynków, jak i przedsiębiorcy i administracja publiczna. W tym artykule piszemy o bazie danych CEEB, alertach, aplikacji mobilnej i ankietach satysfakcji.
Baza danych CEEB, czyli serce systemu
Wykonanie przeglądów przewodów kominowych oraz inwentaryzacja budynków to są sprawy, które można załatwić za pośrednictwem systemu. CEEB gromadzi kluczowe informacje dla administracji. W ten sposób powstaje unikatowa baza danych, która umożliwi decydentom planowanie i realizację działań naprawczych, a te przyczynią się do ochrony zdrowia i bezpieczeństwa obywateli.
Baza danych to moduł, w którym przechowywane są dane gromadzone za pośrednictwem systemu CEEB. W bazie danych CEEB gromadzone są dane z deklaracji, inwentaryzacji i kontroli. Dotyczy to np. kontroli przewodów kominowych i kontroli środowiskowej.
Dane te służą gminom. To dzięki nim gminy mogą planować działania dotyczące remontów i programów termomodernizacyjnych. Dane pozwalają gminom lepiej kształtować lokalną politykę niskoemisyjną.
Silnik alertów
Istotnym modułem, który znajduje się w systemie jest silnik alertów. Ten komponent jest odpowiedzialny za generowanie powiadomień, które będą dedykowane konkretnym grupom użytkowników - np. obywatelom lub przedsiębiorcom przeprowadzającym przeglądy przewodów kominowych.
Alerty są przesyłane bezpośrednio na adres mailowy, numer telefonu komórkowego w postaci sms lub w okienku powiadomień w systemie. Wiadomość trafia też do skrzynki odbiorczej w panelu użytkownika
Funkcjonalność ta może także przypomnieć użytkownikowi o upływającym terminie ważności przeglądu.
ZONE.App to aplikacja na urządzenia mobilne. Aplikacja jest dostępna zarówno dla systemów Android, jak i iOS. Aplikacja mobilna działa także bez stałego dostępu do internetu. Aplikacja pozwala wykonać inwentaryzację budynku w terenie, przeprowadzić kontrolę środowiskową oraz kontrolę przewodów kominowych - a w jej wyniku wystawić e-protokół.
Ankiety online
System wyposażony jest w moduł tworzenia i zarządzania ankietami.
Użytkownicy mogą wypełniać ankiety, które dają pogląd administratorom na temat ich potrzeb. Badanie satysfakcji użytkowników pozwala zebrać informacje zwrotne dotyczące oceny oddanych narzędzi.
Zachęcamy do wzięcia udziału w badaniu. Wypełnienie ankiety zajmuje tylko kilka minut.