Przejdź do treści

„CEEB – pytania i odpowiedzi” – wyjaśniamy wątpliwości

Od początku roku systematycznie przedstawiamy i wyjaśniamy różne zagadnienia dotyczące Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. W tym celu przygotowaliśmy cykl postów „CEEB -  pytania i odpowiedzi”, które publikujemy na profilach GUNB w mediach społecznościowych.

W cyklu „CEEB – pytania i odpowiedzi” odpowiadamy na najczęściej powtarzające się pytania, zadawane na infolinii CEEB i które spływają na naszą skrzynkę pomoc.zone@gunb.gov.pl. Dotyczą one bazy i jej funkcjonalności, a także deklaracji czy inwentaryzacji budynków w CEEB.

Pytania wraz z odpowiedziami publikujemy w każdy czwartek na profilach GUNB na X i LinkedIn:

Baza wiedzy o CEEB

Pytania i odpowiedzi publikujemy również w naszej bazie wiedzy o CEEB, którą na bieżąco aktualizujemy. Dla ułatwienia korzystania z bazy, pytania podzielone są tematycznie. Przykładowe kategorie tematów:

  • inwentaryzacja,
  • zgłoszenie „kopciucha”,
  • terminy czy jak wypełnić deklarację.

Dodatkowo pytania zostały podzielone również według grup odbiorców np. właściciel/zarządca, gmina, lokalny administrator systemu.

10 najczęściej zadawanych pytań

Poniżej prezentujemy podsumowanie 10 najczęściej zadawanych pytań.